🎓 La Universitat Abat Oliba CEU present en el jurat del Premi Princesa de Girona Social 2025

El vicerector de Relacions Institucionals de la Universitat Abat Oliba CEU, Sergi Rodríguez López-Ros, ha participat per segon any consecutiu com a jurat en el Premi Princesa de Girona Social 2025. L'acte, celebrat el dilluns 3 de febrer, va estar presidit per S. M. el Rei i va comptar amb la presència de destacades autoritats de l'àmbit educatiu i governamental, així com representants institucionals i patrons de la Fundació Princesa de Girona, entitat impulsora del premi. En aquesta ocasió, l'esdeveniment es va celebrar en el Recinte Firal La Farga, a l'Hospitalet de Llobregat.

Fecha: dimarts, 04 de de febrer de 2025 a las 12:30h

La Universitat present en el jurat del Premi Princesa de Girona Social 2025

El vicerector de Relacions Institucionals de la Universitat Abat Oliba CEU, Sergi Rodríguez López-Ros, ha participat per segon any consecutiu com a jurat en el Premi Princesa de Girona Social 2025.

L'acte, celebrat el dilluns 3 de febrer, va estar presidit per S. M. el Rei i va comptar amb la presència de destacades autoritats de l'àmbit educatiu i governamental, així com representants institucionals i patrons de la Fundació Princesa de Girona, entitat impulsora del premi. En aquesta ocasió, l'esdeveniment es va celebrar en el Recinte Firal La Farga, a l'Hospitalet de Llobregat.

Una iniciativa social que transforma comunitats

En aquesta edició, el premi ha rebut més de 450 candidatures, resultant guanyador Pablo Sánchez Bergasa, emprenedor social que a través de la seva missió ha salvat vides en comunitats vulnerables de tot el món. Sánchez Bergasa és fundador i director de l'ONG Medicina Abierta al Mundo, que lidera la fabricació i distribució d'in3ator, una incubadora neonatal de baix cost destinada a hospitals amb recursos limitats.

El seu compromís amb la transformació social han estat determinants en la decisió del jurat. Presidit per Elisa Durán, assessora en institucions culturals, el jurat ha estat integrat per professionals de l'àmbit social, educatiu i empresarial. Entre ells, el vicerector Sergi Rodríguez López-Ros, reafirmant així el compromís de la Universitat amb la promoció del talent i l'excel·lència en l'àmbit social. 

Impuls al talent jove

El Premi Princesa de Girona Social és una de les distincions més importants impulsades per la Fundació Princesa de Girona, que des de fa quinze anys treballa per a fer costat a la joventut, promovent el seu desenvolupament professional i personal, i facilitant la seva incorporació al mercat laboral. Amb això, cerca que els joves contribueixin a construir un futur millor per a tots.

La Universitat present en el jurat del Premi Princesa de Girona Social 2025