🎓 El valor de la comunicació en la sostenibilitat

La setmana passada, un grup d'estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques va realitzar una visita a la seu de l'empresa Unilever

Fecha: dilluns, 12 de de novembre de 2018 a las 21:15h

El valor de la comunicació en la sostenibilitat

La setmana passada, un grup d'estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques va realitzar una visita a la seu de l'empresa Unilever. Un dels focus d'interès d'aquesta activitat radicava a conèixer in situ les claus del seu programa de sostenibilitat i respecte al medi ambient.

Els estudiants, que van acudir-hi acompanyats pels professors Ana Maria Enriquez i Andreu Barrabino, van ser rebuts per la directora de Comunicació, Ana Palencia. Un dels aspectes que més va destacar es referia a la necessària connexió entre responsabilitat social i comunicació interna. En aquest sentit, va destacar que la comunicació interna és un factor estratègic per aconseguir la implicació de totes les persones que formen part de l'empresa.

A parer seu, la comunicació interna és fonamental per aconseguir la coherència i la identitat necessàries perquè la política de responsabilitat no sigui quelcom cosa residual, sinó que impliqui a l'organització de forma integral. En aquest sentit, Unilever representa un cas singular de model empresarial.

 

El valor de la comunicació en la sostenibilitat